A day u just accept

gårdagen spenderades hemma hela dan, inlåst i ett & sama rum .. nästan. har käkat soppa och bröd känner mig som en fånge ! såg solljuset först kl 12 i ca 30 min sen va de in igen och snora ner en hel toarulle och sen sängen.. men jag vill tacka GLEE för att hållt mig vid liv hela dan, de finns inget bättre än den serien. de va Glee maraton från morgon till kväll så ja jag va rätt nöjd endå (; final episode nu på tis och jag e helt hajpad !! 

idag vet jag inte vad dagen har att bjuda på.. skulle egentligen följt med fam och gått 6mil för en sån cancerverksamhet. men eftersom jag e sjukt förkyld så får jag inte hänga med. man måste lixom va helt frisk för att va med ! så jag håller mig hemma.. eller sticker jag till biblan en runda och sätter mig.. vill så gärna dra till sb eller panera och sätta mig med datan & ta en frappe, men eftersom jag inte kan smaka ett skit så e de inte lönt. det e de absolut värsta jag vet, när man blir så förkyld att man inte kan smaka ett piss. så onödigt!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0