26

Sol och gotte väder idag igen så just nu sitter jag ute på baksidan med min smothie som jag precis slängt ihop! väntar på att sebby ska komma hem från skolan , så vi kan leka ! sen när sloane har napat klart så sticker vi till stranden en runda tänkte jag :). ikväll har jag blivit inbjuden till emelie för att fira henne, eftersom hon fyller år.. så ska väll käka och så där.. blir nog bra!

häromdan lyckades jag göra mig hörd i hela jävla kvarteret här.! jag & barnen va påväg ut till bilen för vi skulle iväg  men så hade jag glömt en sak där inne, så jag låste upp och gick in igen .. jag hade satt igång larmet innan jag gick ut men de tänkte inte jag på så hela skiten bara sattes igång och jag hade glömt koden. så va de en röst som vråla ut "imposters leave immediately immediately" och de va inte tyst! hahahha... jag hörde sen att telefonen ringde och då va de polisen (dom ringer alltid om larmet sätts igång tydligen, ett under att jag kunde höra att de ringde dock).. jag bara - eh de e sandy, jag bor här. han bara - va e koden till larmet, va e de koden till larmet.. och de hade jag ju såklart glömt just då så jag fick ju försöka berätta att jag hade glömt de.. så han bara kasta telefonen i örat på mig.. jag va hundra på att hela FBI teamet skulle komma och hämta mig. hahahha! kuta ut där ute för att ringa whitney och berätta att de va jag som hade fått igång larmet så hon inte trodde de va inbrott. hon ringde dom och berätta så allt va lugnt. men asså dom ca 10min allt de tog kändes som 30! hahhah. hiva in ungarna i bilen sen körde jag, sket i att larma !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0