At least you'll fall on top of the world

har haft gosiga dagar..tors efter jag va klar här hemma så stack jag hem till emelie & fira henne..de blev tårta, oliver, räkor, kakor och en massa annat gott.. De blev verkligen ett "svenskt" firande eftersom Emelies fam från sverige va där sen va emmas (en annan au pair) mamma där från sverige med. jag va rätt nöjd med deras hund som sällskap, hhaha galen e han.! igår stack jag hem till lisa..kunde inte fatta att de hade gått 4 jävla månader sen vi sågs sist. siiiiickt! så vi satt nere vid hennes pool och snacka! tömmde även en vinare rätt lugnt,haha!! 

idag åker min fam iväg på en liten "mini" semester, så har huset för mig själv fram till måndag.. vilket inte e helt fel !! & ikväll ska jag hem till lisa för att fira jossan som fyller 21, så blir antagligen utgång i stamford.:)! 

ska kuta ner där nere nu och fixa sloanes frilla, (typ mitt "jobb" för whitney ber alltid mig om hjälp när de kommer till de !) och jag e mer än glad att få göra de eftersom vi har likadan afro-frilla (;!

Bilder:
Fira Emelie


Bilder: årets mysdag hos lisa


vakna upp med denna katten i huet imorrse !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0