I'll make the most of all the sadness

några dagar sen jag skrev sist.
lörd blev de ju utgång för jossan som fyllde 21. inte lugnt nån stans. orkar inte dra hela kvällen men den va så jävla bra ! jag kom ner till stamford sen lika snabbt hem igen med taxi vid 12 drunk as a skuuuunk, hahahaha fan så sjukt. fick för mig att jag skulle sova ute och tappa hela min väska och nycklar! men allt e på sin plats nu (; hahaha ovanligt eller? 

sönd blev de poolhäng heeela dan hos lisa. så gott de va,. . vi bara la där i polen och njöt. hundra grader ute ju. åkte hem sen på kvällen och forts njuta för jag va hemma själv ;D

mån drog jag först till mallet sen hem till emma. vi körde bort till Tilly pond för där va sån marknad eftersom de va memorial day igår.. Memorial day är en dag då dom hyllar alla kvinnor/män som skyddat usa i krig..så de e stort här.. på kvällen iaf så stack vi hem till henne och gjorde mat. klyftpotatis, marinerad kyckling och beasås.. så gooott de va. har inte haft sås på min mat sen jag bodde hemma. här anv man inte de ju, iaf inte vad jag har sett. så de va svin gott. åt som ett djur(: sen satte vi oss och kollade på "I'm number four", den va faktist riktigt bra ... efter de drog jag hem och hälsade fam välkommen hem typ haha (;. dom va helt slut efter en helg med sina barn, hahahhh de syntes. så ikväll ska dom ha rehab och gå ut själva så jag tar barnen .. har ju saknar dom små busarna så de gör inte mig ngt :)!!

kan ju berätta för er att vädert e inte att leka med här, så sjuuuukt varmt och klibbigt. och detta e bara början säger dom. ja jag kommer väll bokstavligt talat dö av värmeslag här. men sen samtdigt så klagar jag ikke, utan jag NJUTER :D!! kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0