I will leave my mark so everyone will know i was here

Bloggtorkaaaaaaa!! Yes de har varit rätt så dött på denna fronten. haft fullt upp varenda dag !

Kan starta med att jag precis har kommit hem från min Canada road trip med Emma :) hade så jävla kul. e så glad att vi fick ta min bil utav w&p:D jag hämta upp Emma 5am på lördagsmorgonen. redo med hela packningen och allt i bilen. vår road trip börja med att jag fastna med gps sladden i ratten så jag inte kunde svänga. höll på att köra ner i diket. hahhahha fail . men sen gick de bara bra hela resan. jag var svin nervös när vi kom till bordern mellan Usa och Canada. där man visar sitt pass. dom ställde massa frågor och såg allmänt snea ut i huet. men vi kom in. bort till Hotellet , sen gick vi ut för att se oss omkring i Cliffton Hill där vi bodde:). satte oss på en utav uteserveringarna och hällde i oss en öl (emma va nöjd eftersom hon äntligen fick beställa in dricka lagligt)  på kvällen blev de pree-party i vår lilla lya, sen drog vi ut på en nattclub där vid oss. shotta & öste resten av kvällen ;) sen vandra vi hem på natten trötta och nöjda. (vi bodde ca 2min gångavstånd från alla barer och niagarafallen, härligt va de)! på sön drog vi och fota 5miljoner bilder på fallet, de va riktigt fint :) helt otroligt att man har sett de nu i verkligheten ! underbart :). senare på kvällen blev de middag på Hard Rock Cafe och efter de utgång igen. inte alls lika mkt folk ute (inte konstigt eftersom de va söndag) hahah men vi hade kul iaf..
mån packa vi ihop checka ut och börja vår resa hem. kom hem 8pm, trött och sleten var man . lätt värt de dock .har haft en helt kanon helg, e så glad att vi gjorde denna tripen till Canada (FYI, älskar de landet redan). Tuuuuusen tack Emma <3

förövrigt så rullar dagarna på & idag(11okt) har jag varit här i 1år.  1 år! vart tog tiden vägen? så mkt som har hänt, lätt de bästa och mest oförglömliga året i mitt 21åriga liv. Jag har fått vara med om saker som jag aldrig trodde skulle hända mig ( ex. Nyår 2010 i NYC time square, San Diego resan, min acting kurs på NYU för att nänma ngra). så mkt folk jag har träffat och fått lära känna. folk från hela världen. helt otroligt. min familj som jag har här, hur underbara har inte dom varit? de e något jag inte riktigt kan förstå. vilka personer dom är, helt skadat ! dom har verkligen ett hjärta av guld!!  Jag kommer ALLTID vara tacksam för hur dom har fått mig att kännas som en i familjen & jag kommer aldrig glöma allt som dom har gjort för mig. folk som dom finns de få om i världen, jag e lyckligt lottad !

så många tankar som snurrar i mitt hue just nu, så mkt att fixa och göra . resväska tex, måste köpa en ny innan jag ska dra hem. får fixa de i nästa vecka. har en heeeeeel del kläder och skor som ska med mig hem. (jag kastar aldrig ngt, viktigt).  oj långt inlägg, uppd mer imorgon. (btw, bilder från allt kommer snaaart, ska hämta hemma hos emma bara) kisss n fly loveu gajs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0