That special moment when you feel so proud of yourself

hahah skulle ta upp min kopp och dricka lite te' tänkte jag. men jag skaka med hela handen som en 80åring och spillde hela skiten över mina ben. lugnt eller?

fryser, e allmänt förkyld och äcklig .. har egentligen en del bilder jag måste sticka iväg och skriva ut till min fina bok som jag ska ge fam :)  ja har kommit en bit på vägen nu i den faktist. 2veckor kvar så jag får jalla jalla lite om jag ska hinna få den läcker tills dess! fast de fixar jag (;

hahaha asså måste bara berätta. alla vet att Beyonce är min störta förebild idol person whatever och att jag älskar henne. varenda gång hon spelas på radion pumpas de i min bil (mer än vanligt) och busarna sjunger med (dom kan texten till single ladies hahah). saken e den att sloane har en brun färgad bebis som hon ALLTID har med sig överallt. den har aldrig haft ett "namn" utan vi har bara kallat den för baby.. men för några veckor sedan så kom whitney och bara : Sandy ask sloane what her baby's name is.  så jag fråga och fick svaret: Her name is Beyonce. hahha kan man annat än att älska den ungen eller? stolt jag e ! känner att jag har gjort mitt i denna familjen nu (; !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0