You never know what's waiting for u around the corner

sitter just nu inne på mitt fin fina rum och tankarna bara flyger runder hela tiden. (som dom har gjort nu de senaste dagarna).. gooooooooosh mitt liv här e så bra.jag tänker på hur de kommer vara när jag står där samma kväll som jag ska åka hem. pussar på sloane och sebby ger dom godnatt kramen, tar mina väskor och lämnar. kan inte riktigt fatta att det är så nära nu. jag gråter samtdigt som jag siitter här med ett fett leende på läpparna. för jag tänker inte att jag kommer "lämna" allt utan jag tänker mer på alla fina stunder jag har haft tsm med hela familjen :) jag fungerar lite som en amerikanare på det sättet för jag hatar ordet goodbye. de finns inte hos mig. jag säger inte goodbye, jag säger take care, see you. det är så de funkar. det är så jag tar mig fram här i livet. för jag menar vem säger att det är sista gången du ser den personen, de vet man ju aldrig ! fint ska de va. en sak är säker. jag vet redan nu att det inte är sista gången jag ser dessa personerna ;)

Jag sitter också och tänker på alla er där hemma. ibland måste jag stanna upp för att verkligen tänka på vilka godingar till vänner jag har ! allihopa. ni e så fina, och allt ni har skrivit till mig på faceboken blir så glad :) jag saknar er med ska ni veta. så många utav er som jag inte har skypat med men som jag endå har lite extra kärlek till .hahah. familjen där hemma, fina underbara e ni. lilla gooossi Leah (min syterdotter) som föddes lite efter att jag kom hit så jag har inte hunnit få träffa henne än, men vi har skypat xantal gånger. gullunge ska bli kul och få se henne :) angelicas lilla ängel Idela, mitt lilla gudbarn (som de så fint heter haha) som jag heller inte har fått träffa än eftersom hon föddes i aug detta året. ska bli så kul att få pussa på dom:)

Leah


Idela

hahahah underbara bilder från när vi har skypat ! lovelove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0