More clothes more luggage

Jag var precis iväg och köpte en till resväska (äntligen). kan vara den fulaste men också snyggaste väskan jag har köpt. nöjd blev jag. när jag kom hem sen så ställde jag båda mina väskor bredvid varandra. den jag hade med mig när jag åkte hit och den nya.. JISSSES säger jag bara. hur fan har jag fått plats med mina saker? okej nu hade jag inte alls mycket med mig när jag kom hit. knappt ngra kläder för jag visste att jag skulle köpa en hel den nya saker här. och va tror ni jag har gjort ;)? men asså hahahah min lilla svarta ser ut som ett handbagage...  löjligt liten. inte konstigt jag blev mobbad på orienteringen (den"skolan" vi hade i början med alla aupairer) bra jag e !

jag lär nog inte tappa bort Lucas, kolla på han hahah.

som ni ser så e de inte seriegrejer på , utan typ olika länder  ! sooft.
(och den light weight texten står såklart inte på väskan, klister grej som satt där) så nu har ni koll på de .


Kommentarer
Postat av: Denise

snygge väska =)

2011-10-20 @ 08:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0