It started out with a kiss, how did it end up like this ?

Så då va denna onsdagen slut. hela dan har jag & sloane bara cuddlat (hon va sjuk idag) blev tv kakor och saft. såg filmen monsters ink. sen när sebby & whitney kom hem så drog jag över till grannen. ville ge dom två godinga choklad & ett fint kort :) snäll e jag.  Fina underbara elena (vår granne då) gav mig en cupcake bok och lite annat smått och gulligt.  belv riktigt riktigt glad. hade ju inte förväntat mig ett skit, ja menar en härlig kram hade varit nog för mig. alla e så söta. vi hade ett sånt litet "see u later moment", därför jag drog dit om ni nu undrar! 

här har ni sakerna jag fick (mått till recepten i boken eftersomm vi inte använder oss utav samma hemma). känns skönt att hela usa vet att cupcakes står högst på min lista haha!

Igår kväll drog jag & emma och såg dena "nya" filmen Footloose. den e ju inte ny ny eftersom det bara är en remake på den gamla footloose filmen som kom för 27 år sen . jag är en sån som älskar äldre filmer, såna man bara måste ha sett i sitt liv. tex. grease, dirty dancing, sound of music etc... men jag kan inte fatta att jag aldrig sett footloose någonsin. ska sticka och se om dom har den på bibblan imorgon . isf ska jag låna den ! måste ju se den. iaf den "nya" som vi nu såg igår va riktigt bra.  vet inte om den har kommit där hemma än , cheeeck it out!

kan inte fatta att om exakt 6dagar prick idag så e jag på väg hem. ofattbart ! mixed feelings.

en annan sak då..jag har sneat ut på justin bieber's nya låt mistletoe ! säger inget, ni kan mig nu. mysig e den.

XOXOXOXO lawu gajs !


Kommentarer
Postat av: Denise

då bjuder du på kakor sen :D

2011-10-20 @ 08:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0