31

tjosan.

I månd var de goodbye dinner för Celest (southafrican friend). de va ett rent helvete att komma in till New canaan där vi skulle träffas dock. jag körde hemifrån halv 6 och normalt så tar de bara 15min. denna gången tog de 1h.... bara för orkanen vi hade, alla träden hade rasat över vägarna så man kunde värken ta sig fram eller tbx. efter många avstängda vägar så fick jag köra hela vägen tbx hem igen för att ta mig ut på motorvägen istl och sen kom jag fram. så jävla surt. men när jag sen väl kom dit, så åt vi en massa god mat . har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv. va nära på att spy ! haha. när vi sen va klara där så körde vi hem till celest, vina och snacka en massa om året som har gått. hon åkte hem igår så just nu e hon hemma i sydafrica. måste endå kännas konstigt. för två dagar sen satt hon här med oss och dagen efter va hon hemma. jag kan inte själv förstå att de snart e min tur ! Men vi hade en trevlig "sista" kväll tsm :)

Igår tog whitney mig och barnen till playland som ligger i greenwich. det är ett ganska så stort tivoli med en massa karuseller för båda vuxna och barn.. vi var inne i barnområdet eftersom vi var där för dom små. jag hade lika roligt dock hahahha. men de äckligt varmt den dagen, inte ett endaste moln va där. höll på att dö seriöst. halv 4 stack vi hem , sen decka jag i min säng, helt utslagen.. på kvällen kom emma förbi, låna dushen och snacka en massa:) hon och hennes värdfam förlorade ju både ström och vatten. kompis som jag e så ställer man ju klart upp (;.. måste bara sä att vår gata var nog dom enda som inte förlora ngt, haha hade sån sjuk tur :D:D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0