It’s never too late to do the dance of life

hänt en massa saker hela tiden, roliga sjuka klantiga och bra !

som igår sa whitney till mig speciellt att inte sätta på larmet när jag och kidsen skulle ut för städarna skulle komma och dom har lixom inte koden till de.. tror ni inte att jag glömde bort de helt så klart och satte på larmet endå. jag tyckte jag var svin duktig som äntligen komiihåg att faktista sätta på de (brukar glömde de).. men fel dag att komma ihåg de på bara. så whitney ringde mig en timme senare när jag var iväg och fråga om jag satte på larmet endå .. så polisen och hela fadderullan hade ju kommit dit. städarna blev svin rädda och och whitney trodde de var inbrott. hahah asså jag förvånar inte mig själv längre! 
men ja så ser min vardag alltid ut typ, att ja glömer saker som hon säger till mig.. allt ifrån att sätta på ungarna sunblock till att köpa ngt whitney har frågat om.. hej jag är en superduktig aupair. rätt glad att jag inte har glömt bort ungarna bara haha hade varit snyggt ! jag kan inte fatta att dom gör allt för att ha mig kvar? haha så jävla söta, vet om att dom älskar mig (; 

Dagarna har varit bra annars :) Helgen bestod av:
fre - utgång "goodbye fest" för renate min norska kompis som åker hem idag faktist ! hade riktigt kul, drack & skaka rompa hela kvällen.. 
lör - job hela dan typ för w&p åkte in till NY och kolla på USopen.
sön mys med picknick på stranden med ludy(colombia) karen(guatemale) och sarah(italien):D hade super trevligt. sen på kvällen blev de bio.. hahahah vi skulle se Bucky larsen:Born to be a star. när vi kommer in i salongen så e de bara vi där. sen när filmen äntligen börjar så märker vi att vi sitter i helt fel salong för de va inte den filmen som startades. så vi sprang över till "vår" rätta salong där filmen hade börjat.. sen när vi hade kollat ett tag så tkr jag och ludy att den va sviiiiiiin tradigt. helt seriöst ja brukar alltid kunna kolla men denna va svin dålig. så vi kuta ut där ute och in på en annan salong istället. så de blev colombiana, andra gången för min del (; gör inte mig ngt, jag tyckte den filmen e riiiiktigt bra :D hahahah men så bra biokväll de va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0