Rain mood

morgonens plan var att sticka till gymet och pumpa med de gick åt helvete. skypa med denise istället i 3½ timme. hahah lugnt eller? vi hade en hel del att snacka om. blir alltid lika glad när vi startar våra huen på camen.

sen slängde jag på mig kläder över mina träningskläder, hade inte tid att byta om.. var bara att kuta ner där nere för jag börja kavrt över 12 (hade 1min på mig), jag och sloane luncha sen la jag henne för de va nap-time.. så lillplutten sover nu och här sitter jag haha.. om 30-45min vaknar väll hon så då ska vi gå och möta upp sebby som kommer hem med skollbussen.. sen e jag i princip off. så då blir de gymet dirr istl (får ta igen de).  lugn dag idag alltså. svinit väder ute, de regnar så kan va rätt gott och slå på en film efter gymet.. myyyyyys !

xoooxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0