Kiss me in the pouring rain, take away my pain

I Ons morse åkte jag in till NY en runda med mig själv :) gotte väder va de så kunde inte bli bättre. gick runder överallt, kolla in affärer. gick längst 5th ave & gjorde några window shopps. inte råd med ngt annat i dom affärerna som ligger där hahha... men ja jag gick runder i princip överallt den dan. tog tåget hem vid 8, helt sluuut. men denna gången hade jag faktist på mig mina gympaskor (brukar ha boots, convs eller sandaler) men de funkar inte för min rygg. så denna gången va de lite bättre iaf. decka dirr när jag kom hem..

igår kom Whitneys vän från Rom. hon ska bo här tills lör . så nu har vi Pauls pappa som e här på besök och då Whitneys väninna. follk vart man än går i huset .soft.

idag e de job till 7pm sen kommer emma hit så ska vi hitta på ngt ikväll. regnar och e allmänt trade väder idag. min bil e på lagning (buuuuuhu) överlever knappt. lämna in den igår, så får hoppas att jag får tbx den senare idag... har sagt de innan säger de igen, ingen bil - inget liv, så e de i detta landet !

kiss kiss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0