No place in the World that can compare

Jeans kjol, snyggt linne, boots och en hyffsad frilla. med detta vill jag ha sagt att jag beger mig in till älskade storstaden om en timme med emelie :) ni förstår nog inte hur mkt jag har saknat NYC! äntligen ska jag få traska runder där inne igen! där ska även va en parad i Brooklyn för det är labor day här idag ("röd dag") typ. ni får googla de jag vet själv inte vad de e för ngt spec med dagen.. vet bara att jag e ledig (:!

igår då , så stack jag först och träna på morgonen.. tror jag hade mitt bästa träningspass so far.jag va bara så jävla duktig. lökig och äcklig, go' känsla. åkte hem sen helnöjd ! när jag kom hem blev de duschen dirr, sen hem till emelie där hon och clara satt och färgade håret. vi va där ett tag tills vi bestämde oss för att dra till stamford och käka. pasta pesto som alltid, haha..efter mallet och så så stack vi hem till emelie igen och kolla film:) .

xxxxoxo 


 see u soon love....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0