Be thankful for the life you got

Gårdagen inne i city va helt perfekt, precis den dosen jag behövde :)
vi åkte bort till SoHo (efter 11mån kom jag äntligen dit, jaaag vet).. kan man kryssa av de med haha .
jag handla....... lite.!emelie som inte skulle handla ngt eftersom hon åker till Florida på lör fick med sig en hel del hem med haha.. varna henne, man lever farligt där inne(;  när vi hade pajat våra fötter totalt efter flera timmars vandrande så satte vi oss på ett caffee och tog en mojito. gjorde min dag. sen tog vi tåget hem vid 7pm .. de blev lite data sen decka jag hårt efter de. tack för en underbart bra dag emelie :)

idag har jag inte hunnit göra så jätte mkt, men jag har varit på gymet och svettats en massa, duschat och nu ska jag snart ner och ta ngt att käka innan jag börjar tänkte jag. . regnar idag buuuuhu.. de har det inet gjort på ett bra tag nu , visst vi behöver de men endå tradigt ! får väll dra till barnes n nobel i efterm med busarna :)

jag träffa inte dom på heeela dan igår eftersom jag åkte in till NY tidigt på morgonen och kom hem när dom hade lagt sig. lite ångest på de ! men de tog sebby igen imorse när han kom in på mitt rum kl halv 8. tur att jag redan var vaken då ! haha. söötunge.

"lite" conv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0