Live your life with arms wide open

Sitter här i min ensamhet och tänker en masa, inte alls bra. mixed feelings... tänker på hur livet ser ut om ett år. hur allting ser ut hemma nu. vilka folk som finns kvar hos en. familj, vänner.  jag tänker på min familj här och hur lycklig jag e att ha dom ii mitt liv. hur svårt de kommer va att lämna dom tills nästa gång vi ses. tänker på usa i sig, hur detta landet har fyllt ett tomrum i mitt hjärta. NYC och min kärlek till den staden. tänker på alla fina underbara saker jag har fått uppleva. tänker på mina skor jag har handlat. på en iphone. tänker på röda faran där hemma (min bil). tänker på alla mina fina arbetskamrater på duvungarna. på min älskade vovve där hemma. tänker på min gamla rävlya. tänker på alla mina vänner här i usa. tänker på alla mina vänner där hemma. tänker på vad jag behöver handla hem innan de e dags att packa. ny reseväska. tänker på var vi står.  G'dnight folks.!


blir en bild på mig & Ludy eftersom hon spenderade kvällen här med mig idag :) hermosa amiga !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0