Always believe in miracles and always believe in you

oj helt sjukt, läste igenom min blogg lite och hitta detta http://sandyisabella.blogg.se/2009/october/a-pice-of-me.html#commenthelt
helt random. jag visste iaf vad jag ville göra med år 2010! kommer ihåg när jag skrev de i okt förra året, tiden går verkligen snabbt! de känns precis som om jag går mot rätt håll på något sätt, vet inte mot vad dock eller de kanske jag egentligen vet? om man går tbx och läser i min blogg märker man att jag hela tiden strävar efter en dröm och att jag vill bevisa de för "någon"? tror den "någon" e mig själv faktist.. de har slått mig nu när jag läste igenom de. för tänk om jag inte hade varit så "stark" och tackat nej till jobb, sagt upp mig från jobb och allt, då hade jag inte varit här nu! helt sjukt. allt jag skrev att jag skulle göra då har jag konstigt nog gjort...jag flyttade från min lägenhet, har flyttat hit till usa, träffat folk/ställen jag aldrig har träffat/sett förut..och det har varit helt underbart:) har varit med om saker redan jag inte ens har kunnat drömma om!. förresten sa jag de, ska iväg till en studio i NY imorgon och sjunga för en sångpedagog:D ..ni fattar inte hur mkt jag har längtat efter detta! har alla möjligheter i världen så nu måste jag bevisa för mig själv att jag kan..! har aldrig riktigt vågat tror jag.. men ska satsta allt jag har!! för jag vet att de e de jag vill hålla på med! de ska bli roligt och se nästa gång kanske nästa år när jag går tbx och läser detta...haha undra vad jag gör då? hoppas så klart att jag håller på med min musik:D 

haha detta inlägget va nog mer till mig själv så förstår om ni inte hängde med ;) take care ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0